Gorals, The: Highlanders of Carpathia
In de pittoreske regio Podhale in Polen duikt de documentaire in het leven van vier mannen die traditionele beroepen zoals wagenmaker en herder uitoefenen. Te midden van het rijke erfgoed van de Poolse Highlander-cultuur onderzoeken ze de uitdaging om eeuwenoude tradities in balans te brengen met de eisen van de moderne wereld.