Kiss of the Dragon
Een Chinese regeringsagent arriveert in Parijs om een belangrijke, uiterst geheime missie uit te voeren. De dingen gaan vreselijk mis wanneer de man die hij kwam helpen hem verraadt.
Liu Jian, een politieagent uit China, komt naar Parijs om de politie te helpen bij de arrestatie van een Chinese drugsbaron en zijn onbekende Franse connectie. De Franse connectie is Richard, het hoofd van de politie, die van plan is de drugsbaron te doden en Jian er vervolgens in te luizen. Jian ontwijkt een kogel en ontsnapt met een opname van wat er echt gebeurd is. Bij toeval vraagt Jian hulp aan Jessica, een Amerikaans boerenmeisje dat een van Richards hoertjes is. Zij heeft haar eigen problemen, waaronder het feit dat Richard haar dochter in een weeshuis heeft opgesloten om Jessica op straat te houden en haar te laten zwijgen over zijn activiteiten. Kan Jian Jessica beschermen, haar dochter redden en Richard een genadeklap geven?