Coleen Rooney: The Real Wagatha Story
Het was het socialmediaschandaal dat het land in z'n greep hield en tot een rechtszaak leidde. De privéstories op Instagram van de Britse celebrity Coleen Rooney over haar en haar gezin worden zonder haar medeweten verkocht aan een krant, maar Coleen zet zich tot het uiterste in om de dader te vinden.
Coleens privépostings op Instagram zijn aan de pers verkocht. Kan ze de dader vinden en tegenhouden?
Een exclusieve blik achter de schermen van het gevecht tussen Coleen en Rebekah in de rechtbank.