Lizzie McGuire
Lizzie McGuire heeft geweldige vrienden, geweldige familie en zelfs geweldige vijanden. Haar grappige geanimeerde alter ego geeft je een kijkje in haar hoofd en laat zien wat Lizzie echt denkt. Ga mee met Lizzie en haar beste vrienden Gordo en Miranda terwijl ze de middelbare school proberen door te komen.
Lizzie McGuire heeft geweldige vrienden, geweldige familie en zelfs geweldige vijanden. Haar grappige geanimeerde alter ego geeft je een kijkje in haar hoofd en laat zien wat Lizzie echt denkt. Kijk hoe Lizzie en haar beste vrienden Gordo en Miranda de middelbare school proberen door te komen zonder hun waardigheid te verliezen, terwijl Lizzie thuis voortdurend gepest wordt door haar broertje Matt. Haar lieve, soms domme ouders helpen haar altijd uit de brand als het misgaat en zijn er altijd voor een goed gesprek.