Titanic: The Digital Resurrection
Een grootschalig en geavanceerd onderzees project recreëert een digitale, hoge resolutie kopie van de Titanic voor een ongekend immersive 3D-onderzoek.
Een team experts produceert de eerste digitale, hoge resolutie 3D-kopie van het wrak van de Titanic aan de hand van geavanceerde scanning- technologie en de allernieuwste CGI. Door middel van een ongekend immersive onderzoek onthult het team de laatste noodlottige momenten van het schip, de moed en lafheid van de opvarenden en de waarheid over hoe het 'onzinkbare' schip kon zinken.