Con Air
In deze zinderende actiethriller kaapt een groep dodelijk gevaarlijke gevangenen een vliegtuig, gijzelt de bewakers, en zet koers naar een ander land.
De hardste en gevaarlijkste criminelen van Amerika worden vervoerd met Con Air, een speciaal gepantserd vliegtuig met gewapende bewakers, hand- en voetboeien en topgeime bestemmingen die zelfs de gevangenen niet kennen. Niemand is ooit uit dit vliegende fort ontsnapt... tot nu dan! In deze zinderende actiethriller kaapt een groep dodelijk gevaarlijke gevangenen een vliegtuig, gijzelt de bewakers en zet koers naar een ander land. Poe, een gevangene wiens tijd erop zit en die naar huis vliegt om te worden herenigd met zijn gezin, gooit roet in het eten wanneer hij probeert de macht over het vliegtuig over te nemen, een ramp afwendt en in een zinderende climax het vliegtuig veilig aan de grond zet in Las Vegas en de gevangenen uitlevert aan justitie.