Cleopatra
In de nasleep van Julius Caesars dood krijgt de Egyptische koningin een tragische liefdesaffaire met de invloedrijke Romein Marc Anthony.
Elizabeth Taylor, Richard Burton en Rex Harrison zijn de sterren in dit prachtige verhaal over macht en verraad — het legendarische verhaal van Cleopatra en haar verovering van Julius Caesar en Marc Anthony.