Ontmoet Iron Man en Zijn Fantastische Vriendjes
Sluit je aan bij de jonge, geniale uitvinder Tony Stark (Iron Man) en zijn team van heroïsche vrienden terwijl ze spannende avonturen beleven, waarbij ze technologie, teamwork en hun snelle denkvermogen gebruiken om de boel redden.