Between Two Women
In 1957 vindt de ongelukkig getrouwde Ellen Hardy troost bij haar tienjarige zoon, Victor. Na een verhuizing sluit ze vriendschap met Victors nieuwe lerares, die zijn artistieke kant stimuleert.