Gigantosaurus
Vier jonge dinosaurusvrienden ontdekken een prehistorische wereld vol avontuur waar het spannendste mysterie de Gigantosaurus is, de grootste, felste dinosaurus die ooit gezien is!
Vier jonge dinosaurusvrienden ontdekken een prehistorische wereld vol avontuur waar het spannendste mysterie de Gigantosaurus is, de grootste, felste dinosaurus die ooit gezien is! Onderzoekende Mazu, speelse Tiny, timide Bill en moedige Rocky willen allen de geheimen ontdekken van de onvatbare Gigantosaurus, en zullen ontdekken dat zij ook iets van hem te leren hebben.