Algiers, America
Algiers, America is een documentaireserie die gaat over coach Brice Brown en de Edna Karr Cougars. Deze serie geeft een authentiek en fascinerend beeld van het leven in een gemeenschap die vecht voor de overwinning op het speelveld en daarbuiten.