Drain the Oceans: The Mississippi River & Arctic War
Drain the Oceans werpt een licht op het onbekende. Onderzoek wordt gecombineerd met technisch hoogstaande visualisaties en je ziet geweldige mysteries onder de zee.
Door onderzee-onderzoek te combineren met innovatieve visualisaties, toont Drain the Oceans verborgen bewijs van mysteries onder de zee. Geen ‘artistieke impressies’, maar wat er echt is gebeurd, tot de laatste klinknagel. En voor het vierde seizoen wordt een aangrijpende, nieuwe stijl omarmt. Onderzoekers en archeologen vertellen verhalen, zodat de kijkers direct aan hun zijde staan.