Murdaugh: Death In The Family
Maggie en Alex leiden een luxeleven als leden van een invloedrijke advocatenfamilie in South Carolina. Maar wanneer hun zoon Paul betrokken raakt bij een fataal bootongeluk, staat het gezin voor een ongekende beproeving. Er komen details aan het licht en nieuwe uitdagingen duiken op. De band van de familie met mysterieuze sterfgevallen roept vragen op die alles bedreigen wat Maggie en Alex dierbaar is. Geïnspireerd door de populaire podcast 'Murdaugh Murders'.
Maggie vindt geluk buiten Hampton. Paul omarmt zijn nieuwe verantwoordelijkheid.