Der kleine Vogel und das Blatt
Een geel blaadje hangt eenzaam aan een kale tak. Een windvlaag neemt het blad mee door het witte winterbos. Vol enthousiasme duikt het kleine vogeltje erachteraan. In de schaduw wacht de gemene vos zijn kans af.