The Caribbean: Billionaires' Paradise
The Caribbean: Billionaires' Paradise toont de luxueuze levensstijl van de bewoners, expats en bezoekers van een aantal van de meest exclusieve eilanden in het Caribisch gebied en volgt het ervaren personeel dat hen in stijl bedient.
The Caribbean: Billionaires' Paradise toont de luxueuze levensstijl van de bewoners, expats en bezoekers van een aantal van de meest exclusieve eilanden in het Caribisch gebied en volgt het ervaren personeel dat hen in stijl bedient. Deze serie neemt je mee naar de meest prestigieuze vakantielocaties die er te vinden zijn op prachtige zonovergoten eilanden en volgt 's werelds rijkste mensen die leven, werken, feesten en chillen in het ultieme paradijs. Van de meest luxueuze hotels tot de meest schitterende huizen op privé-eilanden nemen we een kijkje in de koninklijke levensstijl van de bewoners.
De in Barbados geboren Jofra Archer komt thuis na een operatie en stopt tijdelijk met cricket.
Alex Grimley, eigenaar van restaurant Sheer Rocks, begint een Aziatisch restaurant.
Neysha Soodeen viert luxueus feest tijdens een exclusieve reis langs de Grenadine-eilanden.