Swooni
Tijdens een hittegolf kruisen de levens van zes mensen elkaar in een hotel. Een getrouwd stel twijfelt aan hun keuzes als een minnaar opduikt. Een kamermeisje, vervreemd van haar stervende moeder, doet alsof een Afrikaanse vluchtelingenjongen haar zoon is. Hun lot raakt verstrengeld tot een zuiverende regen uitkomst biedt.