Les enfants sont rois
Wanneer Kimmy Diore op klaarlichte dag wordt ontvoerd, reiken de schokgolven tot buiten haar familiekring. Kimmy is geen gewoon zesjarig meisje, maar een YouTube-ster wier video's door miljoenen kijkers worden gevolgd. Om haar te redden moet Sara Roussel in een onbekende, fascinerende en angstaanjagende wereld duiken. Ze treedt toe tot de inner circle van de familie Diore en ontdekt geleidelijk aan geheimen die resoneren met die van haar.
Wanneer Kimmy Diore op klaarlichte dag wordt ontvoerd, reiken de schokgolven tot buiten haar familiekring. Kimmy is geen gewoon zesjarig meisje, maar een iconische YouTube-ster wier dagelijkse video's door miljoenen kijkers worden gevolgd. Sara Roussel krijgt de leiding over het onderzoek en stort zich in een zowel fascinerende als angstaanjagende onbekende wereld. Beelden van onschuldige kind-influencers gaan rond onder anonieme fans en merken die ouders van kind-influencers betalen. Sara treedt toe tot de inner circle van de familie Diore en ontdekt geleidelijk aan geheimen die resoneren met haar eigen verleden.
Kimmy's verdwijning is overal in de media. Is de ontvoerder een van de Happy Récré-haters?
Bruno wordt gearresteerd, maar naarmate de aanwijzingen toenemen, komt de politie vast te zitten.