Conviction - Murder At The Station
Op 17 oktober 2008 verdween Paula Poolton. Haar lichaam werd 11 dagen later gevonden in haar auto.
In deze aflevering gaat Louise op zoek naar bewijs dat een reden kan zijn om in beroep te gaan.