Brown Bread
Áine verlaat haar Ierse geboortedorp om haar ambities na te jagen in New York. Maar één recept, twee generaties en nul compromissen trekken haar terug voor een kookduel met haar moeder. Dit dwingt haar om de ware prijs van succes onder ogen te zien.