Beyond: an African Surf Documentary
Tijdens hun reis naar afgelegen kusten filmt, fotografeert en interviewt een groep veerkrachtige individuen die zich aanpassen aan barre omgevingen. Ze verkennen thema's als individualisme, botsingen tussen moderniteit en traditie, en de zoektocht naar voldoening.