Meltdown: In the Shadow of Nepal’s Lost Glaciers
De opwarming van de aarde begint gevaarlijke gevolgen te krijgen voor een van de mooiste en meest afgelegen delen van de wereld. Deze documentaire volgt een expeditie van de Verenigde Naties die onderzoek doet naar het toenemende smeltwater van gletsjers, dat enorme meren vormt achter gletsjerdammen in de Himalaya.