T'as vendu mes rollers?
Verraad. De moeder van Lou verkoopt zijn geliefde rolschaatsen tijdens een garageverkoop. Tijdens zijn zoektocht in de drukke menigte heeft hij een aantal vreemde en verrassende ontmoetingen.