De Drie Caballeros
Wanneer Donald magische cadeaus krijgt van zijn vrienden José Carioca en Panchito, leiden die hem op een fantastische, muzikale reis vol verrassingen.
De altijd populaire en opgewonden Donald Duck schittert in een van zijn grootste avonturen – een duizelingwekkende mix van filmbeelden en klassieke Disney-animatie, boordevol beelden en geluiden. Wanneer Donald magische cadeaus krijgt van zijn vrienden, worden die zijn paspoort op een fantastische, muzikale reis met José Carioca en Panchito. Onder leiding van deze ervaren gidsen springt en stuitert Donald door een avontuur, waarbij elke stop verrassingen en sensationele liedjes brengt.