Rise Of The Planet Of The Apes
Beleef het ongelooflijke verhaal van Caesar, een chimpansee die een apenleger verzamelt en vecht voor gerechtigheid nadat hij door een experimenteel medicijn menselijke intelligentie heeft verkregen.