Running Wild with Bear Grylls
Wereldberoemde survivalist Bear Grylls waagt zich in het wild met zeer geliefde beroemdheden van Hollywood.
De wereldberoemde survivalist Bear Grylls keert terug naar het wild met de meest geliefde beroemdheden van Hollywood voor een reis zonder beperkingen door zeer extreme gebieden die Moeder Natuur te bieden heeft.