The Ponds
In het hart van Londen's Hampstead Heath liggen drie zwemvijvers, een toevluchtsoord voor een gemeenschap van winterzwemmers. Deze documentaire toont een jaar van hun dagelijkse rituelen en gesprekken. Het resultaat is een indringend portret van een unieke stedelijke oase en een moment van vrede in hun hectische leven.