Regreso a Las Sabinas
Gracia en Paloma keren terug naar Las Sabinas om voor hun vader Emilio te zorgen. Gracia herenigt zich met haar jeugdliefde, Miguel, die nu verloofd is met Esther. Paloma neemt de grond van de familie over en komt in conflict met landeigenares Paca Utrera, die een vreselijk geheim deelt met Emilio en een snood plan heeft voor het dorp. De jonge Óscar wordt onder vreemde omstandigheden dood aangetroffen. Manuela moet de moord onderzoeken met de hulp van Óscars broer, Álex, die priester is.
De zussen Molina keren terug naar Manterana om voor hun vader te zorgen. Gracia ziet Migue terug.
Gracia en Miguel halen jeugdherinneringen op. Paca praat met de Molina's. Paloma bezoekt Esther.
Terwijl ze Emilio's schuur slopen, ontdekt Miguel de waarheid over Gracia's huwelijk.
Gracia en Paloma nemen afstand van elkaar door hun verleden. Manuela rouwt om Óscars dood.
Gracia kampt met de redenen die haar bij Miguel wegdreven en twijfelt of ze hem terug zal zien.
Gracia neemt een beslissing over haar relatie met Miguel. Miguel ontdekt Paca's plannen.
Gracia en Miguel kunnen hun gevoelens niet onder controle houden. Paloma helpt Manuela.
Paca heeft vermoedens over de relatie tussen Gracia en Miguel en neemt het heft in eigen handen.
Paca dreigt Gracia ermee Miguel het geheim te vertellen dat ze al die jaren verborgen hield.
Paca's chantagedreiging heeft een enorme impact op het leven van Miguel en Gracia.