Madagascar: Escape 2 Africa
Je favoriete dierentuindieren belanden in een hilarisch avontuur in Afrika. Ze ontmoeten er hun soortgenoten, maar moeten ze blijven of teruggaan naar New York?
Alex, Marty, Melman, Gloria en de Pinguïns zijn terug, nog steeds samen en nog steeds verdwaald. Je favoriete dierentuindieren belanden per ongeluk in een hilarisch avontuur in Afrika. Daar ontmoeten ze hun soortgenoten en vragen ze zich af: blijven ze of gaan ze terug naar New York? Deze uitzinnige komedie met Ben Stiller, Chris Rock, Jada Pinkett Smith en will.i.am neemt je mee op een onvergetelijke reis.