Manolo's Magische Reis
Deze komische animatiefilm van producent Guillermo del Toro en regisseur Jorge Gutierrez volgt de reis van Manolo, een jongeman die een avontuur onderneemt dat drie fabelachtige werelden bestrijkt, waarbij hij zijn grootste angsten onder ogen moet zien. Rijk aan een frisse kijk op popmuziekfavorieten en met een unieke visuele stijl, is dit een verhaal dat ons aanmoedigt om het verleden te vieren en vooruit te kijken naar de toekomst.