Poltergeist
De geprezen regisseur Sam Raimi (Spider-Man, Evil Dead) komt met een koelbloedige variatie op een klassiek thema. Nadat de familie Bowen naar een schijnbaar rustig huis in de buitenwijk verhuist, worden ze geterroriseerd door geesten uit een andere dimensie. Als de geesten hun kleine meisje ontvoeren, moeten de Bowens haar zien te redden, voor ze haar voor altijd kwijt zijn. Een angstaanjagende film met Sam Rockwell en Rosemarie DeWitt in de hoofdrol.