Building a Building
Mickey bedient een stoommachine op een drukke bouwplaats, waar Minnie lunchpakketten verkoopt en een flirterige Boris de voorman is. Wanneer Boris met zijn avances de grens overschrijdt, schiet Mickey Minnie te hulp, wat leidt tot een achtervolging door een gebouw in aanbouw, met een klinkend einde.