La Maison du bonheur
Een gierige echtgenoot besluit eindelijk genereus te zijn voor zijn vrouw door een landhuis voor haar te kopen, maar hij kan het niet laten om te bezuinigen en gaat in zee met een louche makelaar en een paar waardeloze arbeiders, waardoor zijn verrassing in een nachtmerrie verandert.