Ravens Huis
Beste vriendinnen Raven en Chelsea zijn weer bij elkaar en voeden hun drie kinderen op, Ravens elfjarige tweeling Booker en Nia, en Chelsea's negenjarige zoon Levi.
De beste vriendinnen Raven en Chelsea zijn weer bij elkaar en voeden hun drie kinderen op onder één dak! Ravens elfjarige tweeling Booker en Nia, en Chelsea's negenjarige zoon Levi laveren door een chaotisch, maar leuk huishouden waar vaak de beste vriendin van de tweeling en buurmeisje Tess ook bij is. Raven ziet nog steeds flitsen van de toekomst, maar ze is niet de enige in het gezin die dat kan – Booker heeft dezelfde vaardigheid. Al is de toekomst niet altijd kristalhelder, wat de situatie ook is, ze treden het samen tegemoet als één groot gezin.