Star vs de Kracht van het Kwaad
Star Vlinder, een prinses uit een andere dimensie, strijdt tegen schurken uit het multiversum om haar krachtige, magische toverstaf te beschermen, waarvan ze alleen nog uit moet vinden hoe 'ie werkt.