Violist Zonder Viool
Nello Mirando Weis was de eerste violist van het legendarische Koninklijk Zigeunerorkest Tata Mirando, en dat terwijl hij met slechts tweeënhalve vinger speelde. Toen zijn carrière voorgoed voorbij was na de terugkeer van zijn ziekte, moest hij een nieuw doel vinden. Dit is zijn aangrijpende verhaal over het leven na de muziek vol spijt, familie en hoop.