Als Connect 3 terugkeert naar hun geliefde Camp Rock om een nieuw voorprogramma te vinden, moeten de kampeerders alles op alles zetten om hun plek te bemachtigen.
Als Connect 3 het voorprogramma voor hun grote reünietour verliest, keren ze terug naar hun geliefde Camp Rock om de volgende grote ster te vinden. De kampeerders strijden om die plek, waardoor de spanningen oplopen en vriendschappen onder druk komen te staan: het begin van onverwachte bondgenootschappen, onthullingen en romances.