Best of the World with Antoni Porowski
Antoni Porowski gaat verder dan de reisgidsen en brengt deze geliefde serie van National Geographic tot leven in Parijs, Mexico-Stad, Londen en New York, op zoek naar authentieke, onvergetelijke reiservaringen. Van iconische bezienswaardigheden tot verborgen pareltjes: hij laat zien welke plekken je moet bezoeken, waar je het beste kunt verblijven en waar je het lekkerst kunt eten, terwijl hij de cultuur en de mensen onthult die elke stad haar ziel geven.
Van iconische locaties tot verborgen pareltjes: Antoni Porowski verkent enkele van ’s werelds meest bijzondere reisbestemmingen, geïnspireerd door de geliefde serie Best of the World van National Geographic. Antoni duikt in het hart van Parijs, Mexico-Stad, Londen en zijn geboortestad New York, op zoek naar authentieke, onvergetelijke ervaringen die een plaats verdienen tussen 's werelds beste. Hij laat de ultieme plekken zien om te bezoeken, te verblijven, te eten en te verkennen. Antoni's zorgvuldig samengestelde en inspirerende reis neemt kijkers mee voorbij de reisgidsen om de ware essentie van elke stad, haar cultuur en bovenal haar mensen te ontdekken.
Antoni ontdekt de geweldige keuken, architectuur en levendige cultuur van Mexico-Stad.