Aquamania
De fanatieke waterskiër Goofy wil zijn zoon het fijne van deze sport leren en daarbij belandt hij per ongeluk in een race voor het kampioenschap. Onderweg naar de overwinning komt hij een octopus tegen en maakt hij een omweg via een achtbaan.