Johnny Kapahala: Back on Board
Johnny Kapahala komt terug naar Hawaï voor de bruiloft van zijn opa, maar in plaats van te surfen, heeft hij zijn handen vol aan 'Oom Chris', de twaalfjarige zoon van zijn grootvaders verloofde.
Johnny Kapahala, de sensationele surf- en snowboardkampioen, komt terug naar Hawaï voor de bruiloft van zijn opa, de legendarische Johnny Tsunami. Maar in plaats van te surfen, heeft hij zijn handen vol aan 'Oom Chris', de twaalfjarige zoon van zijn grootvaders verloofde. Door Chris leert Johnny het lokale dirtboardingteam kennen, waartegen hij het samen met Chris moet opnemen.