La Suerte: una serie de casualidades
David wil officier van justitie worden, maar nadat hij de chauffeur van een stierenvechtersgroep heeft gered, huurt de legendarische stierenvechter Maestro hem in als diens vervanger. Tijdens de reis ontdekt David een wereld van bijgeloof. Tussen de stierengevechten en feesten door ontstaat er onverwacht een band tussen hem en Maestro, en denkt hij na over zijn leven. Bij het laatste stierengevecht in Madrid staat Maestro voor zijn grootste uitdaging en moet David zijn toekomst onder ogen zien.
David reist met de groep, neemt het op tegen Marchena en ontdekt dat Maestro bijgelovig is.
Een stier ontsnapt in Benidorm en er is een misverstand tussen David en een paar taxichauffeurs.
Nadat Juanlu is verwond, feesten David en Maestro de hele nacht door en wordt hun band sterker.
Bij het laatste gevecht denkt David na over zijn toekomst en wordt zijn band met de groep nauwer.