Olivia Rodrigo: driving home 2 u
Singer-songwriter Olivia Rodrigo maakt een roadtrip van Salt Lake City, waar ze aan haar debuutalbum 'SOUR' begon, naar Los Angeles. Onderweg deelt ze herinneringen aan hoe haar recordbrekende album tot stand kwam en vertelt ze over haar ervaringen en gevoelens als een jonge vrouw die een belangrijke periode in haar leven doormaakt.
Singer-songwriter Olivia Rodrigo maakt een roadtrip van Salt Lake City, waar ze aan haar debuutalbum 'SOUR' begon, naar Los Angeles. Onderweg deelt ze herinneringen aan hoe haar recordbrekende album tot stand kwam en vertelt ze over haar ervaringen en gevoelens als een jonge vrouw die een belangrijke periode in haar leven doormaakt. Aan de hand van nieuwe live-uitvoeringen van haar nummers, intieme interviews en nooit eerder vertoonde beelden van de productie van het album neemt Olivia je mee op een meeslepende reis voor het verhaal achter 'SOUR'. 'Olivia Rodrigo: driving home 2 u' werd geregisseerd door Stacey Lee en geproduceerd door Interscope Films en Supper Club.