Demolition
Een succesvolle bankier worstelt met het overlijden van zijn echtgenote na een tragisch auto-ongeluk. Met de hulp van een klantenservicemedewerkster en haar jonge zoon begint hij een nieuw leven op te bouwen, maar hij moet eerst zijn oude leven slopen.
Jake Gyllenhaal en Naomi Watts schitteren in dit aangrijpende verhaal over een geteisterde man die zijn leven opnieuw opbouwt nadat hij een onwaarschijnlijke band vormt met een arme, alleenstaande moeder. Na een tragisch ongeluk begint Davis, een succesvolle bankier, in te storten. Maar wanneer zijn persoonlijke brieven de aandacht trekken van Karen, bereikt Davis’ leven een keerpunt en verandert het voor altijd.