Adventures in Babysitting
Chris Parker gaat oppassen als haar droomdate haar laat zitten. Ze verwachtte een saaie tv-avond met drie kinderen. Maar als haar vriendin Brenda belt en gered wil worden van het busstation in het hart van Chicago, draait de avond uit op een huiveringwekkend avontuur. Oppas en kinderen begeven zich naar het hart van de grote stad, zonder te beseffen hoe bloedstollend grappig hun expeditie wordt. Bevat beelden van roken.