Aşkı Hatırla
Zes maanden na hun plotselinge verbroken relatie komen Deniz en Güneş elkaar tegen. Diezelfde avond verschijnt er een mysterieus bericht op hun telefoons, dat hen meesleept in een levensveranderende reis. Deze reis zal hen leiden naar de confrontatie met onbekende stukjes van hun verleden en naar een herontdekking van wat liefde echt betekent.
Zes maanden na hun plotselinge verbroken relatie ontvangen Deniz en Güneş hetzelfde cryptische bericht waarin ze mede-erfgenamen worden genoemd van een huis in Cappadocië. Güneş, een social media ster, hoopt dat ze met de erfenis de droom van haar zus waar kan maken. Deniz doet alleen mee om haar bij iemand anders weg te houden. Tijdens deze onverwachte reis moeten ze het verleden onder ogen zien en beslissen of de liefde weer kan opbloeien in hun toekomst.