De Speurneuzen
Kom mee naar het oude Londen, waar veel kattenkwaad uitgehaald wordt in dit spannende, muzikale avontuur. Olivia de muis is op zoek naar haar verdwenen vader, samen met Basil van Baker Street. Samen met Basils makkers gaan ze op zoek naar aanwijzingen in hun miniatuurwereldje. De achtervolging leidt tot Professor Rattatoei, een verstokte crimineel. Kunnen ze Olivia's vader en het muizendom redden? Bevat beelden van roken.