Walt Disney Animation Studios: Short Circuit Experimentele Films
Als je samen met het getalenteerde team van artiesten van Walt Disney Animation Studios een verhaal zou mogen vertellen, wat zou je dan maken? Welkom bij Short Circuit, een experimenteel, innovatief programma waar iedereen in de studio een idee kan pitchen en geselecteerd kan worden om zijn of haar eigen korte film te maken.
De gedachten van een jongetje zijn voor iedereen op school zichtbaar in het denkballonnetje.
Hein wil een wedstrijd van werk winnen. Bij een fietsrace beseft hij dat er meer is in het leven.
Een meisje probeert met fantasierijke middelen te voorkomen dat zij voor het eerst wordt geknipt.
Een rouwende gevechtskunstenaar brengt een eerbetoon aan haar net overleden leraar.
Een net gevormde waterdruppel valt voor het eerst richting aarde en heeft daar een mooie ervaring.
Een kind wil met haar huisdier stokken gaan gooien. Helaas is hij te diep een immens bos ingegaan.
Hij wil de wet wel respecteren, maar wat als het stoplicht weigert op groen te springen?
Een meisje ontdekt op een druilerige dag hoe een lach haar mede-buspassagiers kan opvrolijken.