Apollo: Back To The Moon
Volg het Apollo-maanlandingsprogramma van binnenuit. De mensheid heeft sinds 1972 geen voet meer op de maan gezet, maar deze serie combineert fictie, realistische 3D en gedigitaliseerde archieven in ultra-HD om de hoogtepunten en tegenslagen van Project Apollo te achterhalen en de laatste geheimen van het ruimteprogramma te onthullen.