Daughters of the Cult
Daughters of the Cult vertelt het schokkende verhaal van de sekte van Ervil LeBaron door de ogen van de personen die er zelf bij waren.
Ervils dodelijke machtsstrijd begint wanneer hij opdracht geeft om zijn tegenstanders te executeren.
Ervil stuurt twee jonge vrouwen op pad om een tegenstander van polygamie te vermoorden.
Anna en Celia vluchten en Ervil belandt op de lijst van meest gezochte criminelen van de FBI.
De moordlijst van Ervil zorgt voor een golf van angst wanneer de sekte wordt overgenomen.