Pat XO
Op 8 april 2012 verblufte Pat Summitt, de beste universiteitscoach ooit, de sportwereld door ontslag te nemen van Tennessee. Toen het verhaal over Alzheimer bekend werd, probeerden de coach en haar zoon Tyler deze uitdaging ook te overwinnen met gratie, humor en vooral elkaar. ‘Pat XO’ vertelt het onbekende verhaal over deze onvergelijkbare coach.
Volg het opmerkelijke verhaal van Pat Summitt, de coach met de meeste overwinningen in de geschiedenis van NCAA-basketbal. Dit ongepolijste, authentieke portret haalt de camera uit de handen van de filmmaker en geeft hem aan zij die haar het best kennen. Met Tyler, Pats zoon, als de verteller, geven medespelers, coaches en bewonderaars, zoals Peyton Manning en Kenny Chesney, hun inzichten over een vrouw die niet alleen gaf om winnen, maar die haar spelers en haar universiteit op een hoger niveau wilde verheffen.