The Cheetah Girls 2
Beste vriendinnen Galleria, Chanel, Dorinda en Aqua, aka meidenband 'De Cheetahs', krijgen de kans van hun leven om in Barcelona op te treden tijdens een internationaal muziekfestival. Terwijl de andere meiden druk zijn met andere dingen, zoals winkelen, probeert Galleria de focus van de meiden terug te leggen bij de muziek om een kans te maken de competitie te winnen.